De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Steinberg UR22C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bob 11-02-2021

Zeer goede audio interface

Geschreven voor: Steinberg UR22C

Om via internet op de gitaar te kunnen meespelen met anderen met bijvoorbeeld Jamulus of Jamkazam heb ik de Steinberg UR22C gekocht. Deze heeft namelijk een aantal versterker modellen ingebouwd, zodat ik mijn gitaar direct in het apparaat kan stoppen. Je hebt dus geen gitaarversterker meer nodig om het geluid van een leadgitaar of heavy metal gitaar te krijgen. Maar ook een clean geluid zit in het kastje, Het configureren kun je via Youtube filmpjes vinden. De UR22C neemt wel de hele geluidskaart over, dus ik moest een verloopkabel kopen (gitaarplug naar 3,5 mm trs plug) en een connector om mijn PC speakers aan te sluiten. Want er komt geen geluid meer via de normale geluidskaart.

Pluspunten

• Verschillende versterker modellen ingebouwd
  • In te stellen op weinig latency
  • Probleemloos te gebruiken met Jamulus
  • Robuuste bouw

Minpunten

• Verloopkabel en stekker nodig voor PC speakers